nedelja, 18. april 2010

Prvič... Brez drugič pa tretjič....

No ja.... Današn dan je totalno posran. Kr en vreme, k se ne more odločt a bi padal al ne, totalno brez energije (ker je bla fuuuuuuuuuuuuuuul dolga sobota), pa še tok stvari u glavi, da nimam pojma kaj narest...

Tko pa mi begajo misli že ceu dan. Ko sm mal razmišlu o preteklem tednu, sem se vprašu, kdaj ljudje dojamejo? Tko eni dojamejo zlo hitr (recimo poveš mu, da je kreten in on dojame...), drugi pa..... No sam tko rečmo.... Inteligenca ni zapisana na stopnji izobrazbe....

Kaj nardit če človeku 500x poveš, da maš dost usega, pa ta člouk še kr sil vate?? Ala varjanta "A maš čs?" ti odgovoriš "Ne, k sm ful zmenn." Dobiš nazaj " A res ga nimaš?" Pa odgovoriš "Lej res ga nimam." (kle ti še ne potegne živca pa se vsaj delaš prjazn) In kr dobiš naza "Kako a pol nimaš časa?" Pa jebote a ti morm narisat, da nimam cajta?!?!?!?!

Ampak dobr zdej saj vem kako se moj avto počut k je skoz na servisu pa ga zbadajo....

Se pizdimo naseldnič (pa ne zamert besedišča al pa karkol pr tem blogu ker je moj prvi pa še nablojn sm ;))

Ni komentarjev:

Objavite komentar