ponedeljek, 26. april 2010

v senci komercijale...

Ena od stvari, ki ma največ vpliva v mojm lajfu je muska.... Za vsako počutje, vreme, okolje al pa kerkol dražljaj z zunanjosti se najde v moji glavi en komad.....

In dons se bo zgodiu en wanabe masovn ubr party na Gospodarcu.... In vsi grejo.... Kva!?!?!?!?

Ok, štekam da ni use za usazga... Štekam, da usi ne morjo delat iste muske, tko k usi ne morjo iste poslušat..... Ampak zakaj it na party, kjer odbijš 4x preveč keša za pač enga DJ-a k ma med imenom Van..... Kva!?!?!?!?

Folk, ja, pejte žurat.... Na kakršn kol način vm paše.... Na kero kol musko.... Prosu bi vs sam, da uzamete v razmislk par stvari....

1. Ne it na party, ker ma dobro oglaševanje
2. Nizozemci niso bog in batine elektronske glasbe
3. Raziskujte musko.... vso musko....

Jst osebno pravm, da so še zmer najbolši partyi uni neoglaševani andrgraund.... Pa tud delno andrgravnd bi se lohk rekl (kot so razne španske (slovenskemu občinstvu jedva poznane) pevke ipd.)

Sam pravm odklopte se od oglaševanja in fb-ja in podobn.... Če nis na FB-ju isto obstajaš.... Če te pa kdo zarad tega žal mu pa reč: KVA JE!!!!!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar